Safety branding is het upgraden van het veiligheidsbesef binnen uw organisatie. Het is gedragscommunicatie met het ultieme doel: een hoger veiligheidsbewustzijn bij uw medewerkers in alle geledingen van uw organisatie. Het beoogt een cultuurwijziging in uw organisatie en dat is geen korte termijn proces.
Safety integreren in het organisatiemerk
Door het communiceren van gewenst veiligheidsgedrag gericht op de eigen veiligheid en die van je omgeving kun je safety aan je organisatie merk toevoegen. Binnen een organisatie waar een hoger veiligheidsbewustzijn een gedragen ambitie is ga ik maar wat graag aan de slag. Zoals alle branding trajecten met gedragsdoelstellingen begin ik bij het begin. Wat is het huidige veiligheidsbesef binnen uw organisatie en bij uw medewerkers (identiteit)? En waar wil u met uw organisatie naar toe groeien (imago)?
Veiligheidsidentiteit en -imago
In de marge van de uw veiligheidsidentiteit en uw gewenste veiligheidsimago ga ik aan de slag om een strategische communicatie concept te ontwikkelen en deze te implementeren in uw organisatie. Waarbij het essentieel is de strategie en de gekozen middelenmix passend binnen uw organisatie te kiezen en te ontwikkelen. En dat doe ik van binnenuit samen met u.