Employer branding

Rode draad

Een rode draad in mijn werkervaringen is de arbeidsmarkt. Een zeer dynamische markt onderhevig aan grote schommelingen en ook zeer trendgevoelig. Zonder de juiste werknemer op de juiste plek is uw dienstverlening niet optimaal. Het is van groot belang dat u de juiste mensen werft. Dat vraagt een lange adem en consistent gedrag binnen uw organisatie. En dat bereikt u alleen door uw werkgeverschap te branden. Intern en extern. Hoe communiceert u uw werkgeverschap? En hoe zorgt u ervoor dat uw werkgeverschap op de juiste plekken bij de juiste mensen bekend is? Zijn uw huidige medewerkers uw ambassadeurs? Uw werkgeverschap is uw merk. En een goed merk is essentieel in een ambivalente arbeidsmarkt. Natuurlijk begint het met de juiste positionering en strategie van uw merk bij de juiste doelgroepen. Echter parallel loopt de dagelijkse praktijk. Die gaat natuurlijk gewoon door.

En social media?

En social media? Maakt u al gebruik van LinkedIn en Facebook? Het is echt niet meer weg te denken. Plaatst u ad hoc vacatures online of bent u actief op sociale platformen volgens een goed doorgevoerde online strategie? Werkt het? Ik werk graag met u aan een stevige basis en een actuele middelenmix, die past bij u en uw doelgroep. Want dat laatste…daar gaat het om!

Reacties zijn gesloten.