Masterclass ‘Gebiedsmarketing floreert in crisis’. De Brandstation-methodiek van Bureau Buhrs vindt in deze economisch barre tijd steeds meer aanhangers. Niet vreemd in een tijd waarin de klant weer koning is en het aangeboden product exact moet zijn afgestemd op de vraag. Leerzame cases waarbij diverse sprekers vertellen over de ontwikkelingen van de gebiedsmarketing en hoe branding leidend wordt bij gebiedsontwikkelingen. Het staat allemaal op het programma tijdens deze Masterclass georganiseerd door Bureau Buhrs. Het programma heeft bijdragen van o.a. gemeente Groesbeek, corporaties Oosterpoort en Rijswijk Wonen, stedenbouwkundig bureau HOSPER en Daan Goos (winnaar van de Citymarketing Scriptieprijs 2013 met ‘Het identiteitsgat: een studie naar integrale buurtbranding’).
Agenda
- Augustus 2020 Summercourse – Digitaal versnellen voor effectievere communicatie
- 9 & 16 februari 2017: Cursus Zoekmachine optimalisatie (SEO)
- 24 januari 2017: Workshop Copywriting
- Oktober 2013: Post-HBO training Gebiedscommunicatie
- 30 mei 2013 Masterclass ‘Gebiedsmarketing floreert in crisis’
- 12 maart 2013 Masterclass ‘Participatie en communicatie’
- Februari 2013: Terug bij Van Oord
- December 2012: Starten bij Mitros
- 2012 succesvol afgerond: Leergang Online Communicatie & Social Media
- > de hele agenda
Nieuws
- Bel voor extra versterking
- Say YES to safety: new worldwide safety brand Van Oord
- Evaluatie Safety Communicatie Van Oord
- Nieuwe employer brand Van Oord
- 11 maart 2013: Bureaubuhrsblogt gaat live!
- Groen verbindt en inspireert!
- Uitbreiding studentencoördinatoren tbv de leefbaarheid
-
Project schone tuinen
meerkoppig monster - Bewoners enthousiast in Haarlem west
- Workshop Sociale Media
- > alle nieuws