De wervingsbehoefte van Van Oord is de afgelopen 5 jaar erg veranderd. Mede omdat de kerndienstverlening van Van Oord de afgelopen jaren is gewijzigd. Ging het in 2007 en 2008 nog grotendeels over Baggeren en Offshore Olie & Gas projecten, nu is de dienstverlening breder met een toename van Offshore Wind Projecten in Europa en het aanleggen van snel- en vaarwegen in Nederland. Vanwege de aanhoudende krapte voor goed technisch opgeleid personeel, het belang van sociale media en bovenstaande reden wil Van Oord de strategie voor arbeidscommunicatie opnieuw ‘tegen het licht’ houden. Sluiten de huidige wervingsactiviteiten nog voldoende aan bij de nieuwe wensen? Belangrijk ingrediënt voor het nieuwe arbeidsmarktcommunicatie plan is de input van verschillende medewerkers van Van Oord. Hoe is het voor hun om te werken bij Van Oord? De input verkregen uit individuele interviews en groesgesprekken worden gebruikt om de pullfactoren van Van Oord naar boven te halen. En deze pullfactoren zijn de basis voor een nieuwe arbeidsmarktbenadering!
Agenda
- Augustus 2020 Summercourse – Digitaal versnellen voor effectievere communicatie
- 9 & 16 februari 2017: Cursus Zoekmachine optimalisatie (SEO)
- 24 januari 2017: Workshop Copywriting
- Oktober 2013: Post-HBO training Gebiedscommunicatie
- 30 mei 2013 Masterclass ‘Gebiedsmarketing floreert in crisis’
- 18 april 2013 Masterclass ‘Gebiedsmarketing floreert in crisis’
- 12 maart 2013 Masterclass ‘Participatie en communicatie’
- December 2012: Starten bij Mitros
- 2012 succesvol afgerond: Leergang Online Communicatie & Social Media
- > de hele agenda
Nieuws
- Bel voor extra versterking
- Say YES to safety: new worldwide safety brand Van Oord
- Evaluatie Safety Communicatie Van Oord
- Nieuwe employer brand Van Oord
- 11 maart 2013: Bureaubuhrsblogt gaat live!
- Groen verbindt en inspireert!
- Uitbreiding studentencoördinatoren tbv de leefbaarheid
-
Project schone tuinen
meerkoppig monster - Bewoners enthousiast in Haarlem west
- Workshop Sociale Media
- > alle nieuws