Voor de tweede keer aanwezig bij de Masterclass Gebiedsmarketing floreert in crisis. Met een aangepaste presentatie en ander publiek. Weer interessant. Dit keer moesten we de presentatie over ‘Het identiteitsgat; een studie naar integrale buurtbranding’ van Daan Goos, afgestudeerd in Geo-communicatie, missen. Maar daarvoor in de plaats een interessante case gepresenteerd door Michel Buhrs: het gebiedsmarketingtraject en implementatie campagne CAN (Centrum Amsterdam Noord).
De masterclass ‘Gebiedsmarketing floreert in crisis’. De Brandstation-methodiek van Bureau Buhrs vindt in deze economisch barre tijd steeds meer aanhangers. Niet vreemd in een tijd waarin de klant weer koning is en het aangeboden product exact moet zijn afgestemd op de vraag. Leerzame cases waarbij diverse sprekers vertellen over de ontwikkelingen van de gebiedsmarketing en hoe branding leidend wordt bij gebiedsontwikkelingen. Het staat allemaal op het programma tijdens deze Masterclass georganiseerd door Bureau Buhrs. Het programma heeft bijdragen van o.a. gemeente Groesbeek, corporaties Oosterpoort en Rijswijk Wonen en stedenbouwkundig bureau HOSPER.